AZ AJÁNDÉK LÓ FOGA

Legelső utamról, melyet egy a társkeresőről összeszedett pasival tettem, a következő számadást tudtam elkészíteni. Kaptam: ezerötszáz Eurót (a zsebpénzemből egy fillért sem engedett költeni, még a gyerekem ajándékát is kifizette), egy pár beige szandált, egy zöld Mango szoknyát hozzávaló selyemzakóval, egy Gucci táskát, három pofont és egy szerelmi vallomást. Nem is rossz egyenleg.

alexander-gusov-wife-sasha-namibian-tribe-stroking-2.jpg

Számomra rettentően furcsa érzés volt, hogy nem a saját bankkártyámat használom fizetéskor, és nem kell törődnöm azzal, milyen összeg szerepel az árcédulán. Ez hazugság, a mai napig megnézem, és ha rettenet a szám, inkább lebeszélem az aktuális pasit róla. Ilyen hülye vagyok. Az Egyes számú mindig nagyvonalú volt velem, de ez már annyira régen történt, hogy elfelejtettem, milyen is, ha más gondoskodik rólam. A Kettes és Hármas számú állandóan pénzzavarban leledzett, még azokból a hivatásokból sem sikerült meggazdagodniuk, melyekből minden más, hozzá nem értő megtollasodott, lásd idegenforgalom és építőipar. Örülhettem, hogy csak magamat kellett ellátnom, és nem az ő adósságaikat rendeznem. Bónusz tanulság: Hiába terézanyuskodsz, a lúzer örökké vesztes marad.

Doki imádott vásárolni, persze leginkább azt, amitől megőrült, lábbeliket. Kivéve a platformosokat, azoktól kirázta a hideg. Egyszer kinézett egy irdatlanul magas, piros szandált, kérte, próbáljam fel. Szokásos makacs módomon elkezdtem hisztizni, hogy én nyolc centinél magasabb cipőben nem tudok járni. Kicibált a bevásárlóközpont folyosójára, és elmagyarázta, máskor inkább leszek szíves a fülébe súgni a problémáimat, nézzem csak meg, a középkorú eladó úgy bámul ránk, mintha Doki éppen most készülne megerőszakolni. És különben is, ki mondta, hogy járnom kellene benne? Neki az ágyba kell.

Ha tehette, a próbafülkébe is bejött velem, ott simogatta rám a holmikat. Meg a fenekemet markolászta, vagy a nyakamat harapdálta, de azért rendesen megdugni nem mert, mivel minden jobb üzletben kamerával figyelnek, és rettegett attól, hogy youtube-sztár lesz. Az első római mangós beszerzésünkkor türelmesen várakozott a zsúfolt fülkék előterében, buzgón állítva, hogy három lánya meg a felesége mellett megszokta az ácsorgást. Majd később fél órát duzzogott, amiért csak egy pillanatra mutattam meg neki a szerintem túlságosan kurta ruhát, amitől ő azonnal tartós merevedést kapott.

Ha gazdagnak szeretnéd érezni magad, csak számold össze a dolgaid, amiket pénzért nem kaphatsz meg, tartja a bölcselet. Azért sokkal jobb a cipőidet számolgatni a gardróbban. Mert nincs legközelebb, amit visszautasítasz, az örökké álom marad, mint a Rómában látott rózsaarany fülbevaló.