Kincskeresés, avagy gyűrű, karátok nélkül

Hürrem szultána a végrendeletében azt is megparancsolta, építsenek a róla elnevezett mecset mellé egy fürdőt is, csupán nőknek. Hogy amíg a férfiak imával töltik idejüket, asszonyaiknak legyen hol kikapcsolódniuk, pihenniük, élvezniük a többi nő társaságát. Az iszlám kultúrában a fürdésnek, tisztálkodásnak több okból is nagy jelentőséget tulajdonítottak. A vallás az imádkozás előtt kötelezően előírja a rituális mosakodást, valamint bizonyos cselekedetek után a test teljes megtisztítását. A fürdők építészeti kialakítása szimbolikusan az univerzumot képezte le, a fürdő maga pedig a paradicsomot jelképezte.

szerklead-rudas1-600x400_1.jpg

 

Kutyuskának is a paradicsomot jelenti a termál, a gyógyvíz, talán a tengeren kívül az egyetlen hely, ahol tényleg pihen. Ha Pesten jár, a fürdő kötelező program. Különösen kedveli azt a Duna-partit, aminek tetőteraszán levő pezsgőfürdőjéből a párán keresztül a város csodálatos panorámáját és nyüzsgését lehet bámulni. Szerencsére az étterme is osztályon felüli, így a három óránkénti evéssel nincs gond, azonban a négy óránkénti szexszel igen. A tetőn a köd nem elég sűrű, a kis pocsolyában heringekként szoronganak a távol-keleti turisták, ráadásul szüntelen fotóznak valamit. Bármit, ami a kamera elé kerül, mindent, ami belelóg a képbe. Kutyuska rémálma, hogy illetlen helyzetben kerül be a közösségi médiába, szóval néha megsimogat a víz alatt, ennyi.

Itt még a telefonját is hajlandó fél órára a szekrénybe zárni. Ahogyan az én gyűrűmet sem ártott volna, most itt állok, és vörös képpel magyarázom a biztonsági őrnek, hogy valószínűleg az öltözőben hagytam. Mindenhol megnéztem már, sehol sincs. Kedvenc darabom, értékes, ajándékba kaptam, hazudom. Ezek a szőke nők szemforgatással visszaenged, de csupán engem. Bemegyek a kabinba, gyorsan körbenézek, még a pad alatt is összegyűjtöm a használt papírzsebit, semmi. Talán már járt itt utánunk valaki, és kidobta, vagy elvitte magával ereklyének. Ha végighallgatta a műsorunk.

 

Sikerült a teljes délutánt ott töltenünk, viszont Kutyuska már annyira kanos volt, hogy kitalálta, öltözzünk közösen. A fa kabinok viszonylag tágasak, de tetejük nincsen, és az esti órákban már meglehetősen zsúfolt volt a terem, mellettünk is készülődött valaki. Kutyuska lerángatta rólam a vizes bikinit, nekinyomott a falnak, és hátulról belém hatolt. Aztán azonnal ki is húzta, mert eszébe jutott, hogy a gyűrűt, amivel védekezem, nem vettük le. Egyszer sikerült annyira mélyre löknie, hogy csak csuklóig elmerülve, öt perc kotorászás után került elő. Mondjuk én élveztem. Ő kevésbé, mert a kemény műanyag felsértette a bőrét. Először összeszorítottam a fogam, keményen a szájszélembe haraptam, mert képtelen vagyok némán dugni. Neki is eszébe jutott, tenyerét a számra szorította, alig kaptam levegőt, de az oxigénhiány csak fokozta az izgalmamat. Kutyuska egyre erősebben tolt és zihált, aggódtam, hogy a szokásos üvöltéssel megy el. Gyorsan és halkan végzett, de kizárt, hogy mások ne tudták volna, mit műveltünk.

 

Ezt az akciót még sokáig emlegetjük, meg az aznap dolgozók is. Nincs más hátra, letolom a farmerem, magamba nyúlok, imádkozom, hátha csupán a kapkodásban elfelejtettem az automatikus mozdulatot. Még mindig nedves vagyok, de azért egyszer csak megérzem a kemény szegélyt, halleluja. Most aztán jól eltettem, magyarázom hálálkodva az őrnek. Furcsán bámul, vajon a biztonsági kamerán keresztül ő is végignézte?

 

Hagyd abba a szemmel vetkőztetést! Használd a kezed!